Tända ljus!

Handlade i stan med älskling idag. Vi har varit med varandra hela dagen idag. Vi håller varandra nära, och skönt är det nu i all sorg. Vi köpte lite kläder och sedan handlade vi mat. Vå både svävade som två depp-moln i affärerna. Man försökte tänka bort men gick inte.. inte alls. När vi satt och åt och jag såg hur älskling kämpade med att få i sig allt så fick jag samtidigt sitta och tänka att jag måste ha matlust för vår älskade bebis skull. Bebis måste ha i sig mat, ja även jag. 

Inne på affären köpte vi med oss ljus att tända för Micke.
När vi kom till Micke's gång så va det så fint med ljus, kort och allt. Det lyste så vackert, precis som Micke's personlighet gjorde! Nu har det varit där ännu fler personer än när jag tog kort så ska ut och ta mer sen!

Här är iaf ett kort vi tog när vi tända ett ljus.
Ett ljus för dig Micke.



Tårarna tar aldrig slut, frågorna är många.
Jag hoppas du mår bra nu, du måste må bra nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Lilla gumman.. Tänker på er båda två!! :'( Hälsa Krikke från mig och du är duktig som tänker på bebis när det är som det är..



<3

2010-12-29 @ 22:59:03
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Eleni

Men gud gumman... kan inte ens tänka mig hur ont det gör :/

Var stark <3

Beklagar verkligen...

2010-12-29 @ 23:12:32
URL: http://turninglou.blogg.se/
Postat av: frida

Usch sånt är sååå jobbigt!

En nära tjej kompis till mej å mina vänner tog sitt liv för 3 år sedan.. man bär alltid på en djup sorg över sånt!

Skickar dej en värmande kram !!

2010-12-30 @ 10:49:52
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0