Svar på kommentar.

Ang att vi lyssnade på bebis hjärta så har vi fått låna en liten apparat av min kompis Josefin, vi va alltså INTE iväg till BM för att lyssna.

I denna apparat kan man sätta två par hörlurar så både mamma och pappa kan lyssna. Det va svårt till en början innan jag insåg att jag nog skulle få trycka "in" den lite i magen för att höra något. Och DÄR.. försvann det :S Ja de blev borta :P haha. Men efter lite letande så hittade jag ljudet igen. Ett snabbt litet hjärtljud, åh så underbart det va :)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Vi har också en angelsound! Tyvärr köpte vi den lite sent, precis innan hon började sparka och nu när hon sparkar känns de där manicken lite onödig, man märker ju likom av henne ändå. Men jag minns första gången vi fick höra på hjärtat, då grät jag! Så underbart :D

2010-12-09 @ 15:36:40
URL: http://madeleines.se
Postat av: seema

japps, trodde det var en sån ! när jag tänkte efter ! dem brukar va rätt dyra, tror jag ! men iaf, vad bra att ni fick låna en sån, av en kompis då :)

2010-12-09 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0