Stuff

Har varit i stan/bergvik med mamma idag. Jag köpte mig en ny väska, men vi gick åt olika ett tag också för vi skulle köpa julklappar åt varandra! Jag mötte upp Miranda för att köpa smycken av henne hon gjort. Jag beställde tre st örhängen (ett par och bara ett av en "sort") till mig och ett halsband till mamma hon skulle få i julklapp. Det slutade dock med att hon fick det idag då jag gjorde bort mig lite :P haha, nåja de gör inget. Hon tyckte om det jättemycket så det va ju bra :) Undrar vad hon köpte till mig idag :D Wiiho ska bli kul att se på julafton :)

Kan visa de smycken jag köpte av Miranda :)



Ett par av dessa fina med vingar!



En av denna då jag bara vill ha ett hängande med fjädrar.
Hänger ett litet fint kors där uppe vid fästet med. Jättefint i verkligheten!



Detta halsbandet fick mamma av mig. Det är faktiskt finare i verkligheten än på bild. Ringen som håller ihop halsbandet ser ut att vara ganska liten men den mamma fick va inte så liten. De va iaf jättefint!

Kan visa er väskan sen eller imorgon. Blev kär i den direkt jag såg den. Fick dock göra en liten ändring på den när jag kom hem till mormor för att den skulle passa mig i smaken mer. Men som sagt, gillar den starkt :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill se vääääskan

2010-12-14 @ 12:51:05
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: Miranda

Hoppas du blev nöjd Linda :)

2010-12-14 @ 20:14:39
URL: http://jewelrybymiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0