Som en fisk!

Idag när jag satt hos Ida och gjorde naglarna så kände jag som ett fladder i magen. Som att det va en lite fisk där inne som viftade till med sin fena.. Med lite frågor till andra gravida eller sådana som varit gravida har vi konstaterat att det va nog bebisens rörelser.. MIN OCH KRIKKES BEBIS, alltså fatta va sjukt egentligen :D Det känns helst otroligt, jag blev jättelycklig av själva rörelserna då jag misstänkte att de kunde va bebisen. Har ju hört tdidigare när folk sagt att det känns som ett fladder och som något sprattlar runt och de va ju så jag kände. Det va liksom ingen knuff eller spark utan just rörelse! Önskar Krikke kunde fått känna rörelsen, men inom en snar framtid får han väl känna sparkar iaf :)

Känns häftigt och underbart



(magen är mindre än den ser ut på bilden. Fick in en vinkel som gjorde att den ser större ut :P hehe)


Kommentarer
Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Snygging! Ja, sååå kände jag också första gången :)

2010-12-21 @ 00:18:58
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Jossie - Gravid i v. 31

Haha jag kommer ihåg första rörelsen, kändes precis som en liten fisk haha :)

2010-12-21 @ 08:47:35
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: frida

Oh va mysigt me lite fladder hihi =) Njut av allt fladder å buffar nu.. sen blir sparkarna onda hehe:)

2010-12-21 @ 20:46:39
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0