Sick twisted strange kind!

Folk som bor runt eller i Karlstad vet ju att på annandagen kommer ett grymt bra band till Nöjesfabriken. De har släppt ett nytt album och är ute på turné igen. Har sett dem en gång innan när de va på Nöjes och de va skitbra live! En vakt på nöjes skrattade och sa åt mig att jag nästan hade gjort honom döv så mycket som jag hade skrikit där längst fram vid stängslet, haha. I år när de kommer ska jag jobba, men förhoppningsvis kan vi smita in och kolla på dem när de spelar, de brukar inte vara några problem. Vi kanske även kan smita bak till bandet när de spelat och vi fått ut allt folk.  Det är ju också beroende lite på hur länge de stannar på stället också då. Men oftast brukar de inte va några problem alls att komma åt bandet för lite bilder och snack. Sånt är kul, så vi får väl hoppas på det bästa! 

Bandet jag pratar om är Hardcore Superstar!!



Här är en bild på HCSS när de va på Nöjesfabriken förra gången!




Ps. Vi vill ha tillbaka T. Silver på gitarr!! Ds.


Kommentarer
Postat av: Linda

buhuuuu! Missade förra året, o missar igen. fyller självklart 18 TVÅ ynka dager EFTER spelningen ;C ( klappa magen från mig) :) hih

2010-12-14 @ 15:10:35
URL: http://lcos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0