Sånt som gör mig glad

Detta är bra exempel på vad som kan göra mig glad.

-

Tack så hemskt mycket, blev jätteglad när jag läste detta!

- Sms som Krikke skriver till mig där han berättar att jag är den enda, att han älskar mig mest.. När han berättar att han vill att våran bebis ska komma, när han berättar för mig hur vacker jag kommer vara med bebismage, när jag säger att jag kommer bli en tjockis så säger han bara att jag kommer växa och bara bli vacker. Hans varma ord värmer mitt hjärta och jag älskar honom bara mer och mer (om det är möjligt). MIN bästa älskling K! ♥

- När ni kommenterar, då blir jag glad!
Så fortsätt med det ;)


Kommentarer
Postat av: seema

Gulligt sagt! =)



Förstår om du blev rörd, skulle jag också blivit om någon sa så till mig ;)



hoppas allt e bra med dig, och att ditt illamående har blivit bättre nu ju :)

2010-12-06 @ 22:23:32
Postat av: Kristin

Ni är så himla söta tsm! man ser att ni är gjorda för varrandra genom att bara se ett kort på er! :) lycka till med allt!:) kram elovs tjej.

2010-12-09 @ 15:26:40
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0