Planer!

Ska nog iväg på ett möte imorgon för att planera lite ang framtiden med musiken. Har endel planer på g som vi hoppas på att sätta i verket efter eller under min mammaledighet. Åh va kul! Gött att arbetet med musiken inte behöver dö ut bara för att man får bebis. Kanske blir lite knövligt ibland men allt går att lösa och självklart kommer mammas älskling och Krikke - min familj, gå i första hand! :)

Sitter nu iaf och kollar på tvn och känner mig sliten och trött. Riktigt seg dag detta, även om jag och Krikke har varit duktiga med att rensa ur kylskåpet, slängt skit osv. Vi har även varit i Grums och handlat hem mat och andra nödvändigheter. Och med nödvändigheter så menar jag ju självklart godis! (Frågar ni krikke så är godis väldigt viktigt.) Men jag börjar bli hungrig nu så jag ska nog ta och göra lite mat.


Foto: Iza Lundgren (projekt hon hade)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Åh tack vännen, vad du är söt med dina fina komplimanger :D

2010-12-14 @ 19:44:23
URL: http://madeleines.se
Postat av: Emma

Spännande :D

2010-12-14 @ 19:48:44
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0