Nu så..

Sitter i soffan och väntar på korv med bröd. Är så hungrig så det hugger i magen på mig. På jobbet idag så gick allt bra, lite motgång i slutet men fick lite hjälp av Gullis (han kallas så) så det löste sig bra tillslut och de blev lite skratt åt en viss kommentar vi fick höra!

Nåja, har iaf haft en bra dag trots att man tappade humöret nu på slutet och hungrig på det, GAAAH!!!! Inte nog med det, jag vill tatuera mig också, bygga på armen och lite annat jag har planer på, men kan ju inte tatuera mig förens bebis är ute och jag gått ned i vikt igen. Bebis gör det självklart värt väntan med tatuering men jag är så förbannat sugen på att göra en! Men men, nu hinner jag ju iaf tänka igenom vad jag verkligen vill ha. Tatueraren får självklart lite fria händer, men i samråd med mig, så helt fria händer får han väl inte men :P Men jajajajaja...

Nej nu ska jag kolla min mat, äta och sedan hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0