Nigella - Julspecial

Hej igen! Nu är jag hemma efter en kall men mysig dag med släktingar. Grillade då som sagt korv och hade oss i skogen vid min moster. De andra åkte pulka och lite sånt, jag då fick ju inte åka för min moster :P haha. Hon är så go! Min andra söta moster tyckte att jag fått en liten kula på magen på bara en vecka. Ja.. kanske de? Har inte tänkt så mycket på det. Blir kul att ta kort imorgon och jämföra med de andra! Gud, snart har det gått en vecka till, jag tyckte att det va nyss vi gick in i vecka 15 och snart är vi i vecka 16. UL närmar sig med stormande steg, åååh va jag längtar :D

Mormor säger att de blir tvillingar, jag och Krikke säger NEJ det blir det icke :P haha. Jag skulle få liiite panik ändå om det va tvillingar. OM det nu skulle visa sig att det är det (vilket det inte är) så är det ju bara att tänka om, vi skulle ju få en till att älska då. Men vi känner iaf att det räcker med en bebis i taget ;) Nåja nog om det!

Jag sitter just nu i soffan och kikar på tv, kom hem för en liten stund sedan. Tittar på Nigella som lagar massa godsaker. Hon är riktigt duktig på att laga mat. Och på tal om det ska jag gå in i köket nu och göra en grekisk sallad, dock blir det inga oliver i min som på bilden ni ser nedan. Oliver är något jag aldrig lärt mig äta!


MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0