Min tomte!

Nu har jag fixat lite kort, eller två st för att vara exakt.
Skulle ju visa er vår söta och nyinköpte tomte igår men blev så fruktansvärt sliten igår så jag orkar inte krångla med kamera och sladdar igår. Nu tog jag tag i orken och fotade tomten och min nya t-shirt. 
Här är iaf vår tomte:



Kortet gör inte tomten rättvis dock, han är så gullig i verkligheten, haha :)

Köpte även en t-shirt till mig förut i stan också.
Den är en stor XS så den kommer jag säkert kunna ha ett bra tag framöver. Det är ju dessutom ett tyg som lätt töjer sig så de gör inte så mkt om magen får växa iaf lite i den!
Så här ser den ut iaf:



Vad tycker ni?

Jag tror den kommer bli läcker som bara den till ett par jeans och convers eller uggs till. Jag gillar den mycket!


Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt söt tomte, älskar tomtar som inte har ögon eller va man ska säga haha! :P



Tröjan va riktigt nice den oxå... jag är en riktig sucker för döskallar ! ! :p

Ett tag höll min mor på att bli galen på mej för vad ja än köpte så va de döskallar inblandat haha!

2010-12-07 @ 23:38:21
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad fin tomte :D Och jättefin topp!

2010-12-08 @ 09:13:03
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0