Luktar ljuvligt!

Nyduschad, julskinkan i ugnen och nuggets i fritösen! Hungrig så jag orkar inte vänta utan mat tills skinkan är klar ikväll. Dock längtar jag som bara den tills jag får ta första bettet av en skinkmacka, mmmh gott!

Det luktar verkligen gott här hemma nu med skinkan i ugnen. När den är färdig"kokad" så ska vi garnera den och ska då ska den stå inne i ungefär en kvart, sen jäklar!

Vad ska ni göra för att förgylla eran uppesittarkväll?

Jag och babe ska avsluta natten med Polarexpressen!
MYS :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men å va ja blev sugen på nuggets nu bara för de !:p haha



Polarexpressen såg ja på i början av veckan.. den e mysig :)

2010-12-23 @ 23:48:16
URL: http://fritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0