Inte så "Linda" av det hela

Nu funkar internet bättre än de gjorde tidigare. Det va på tiden.

Sitter och funderar på vilka färger jag ska ha i bloggen.
Tänkte byta igen då jag inte riktigt är nöjd med detta. Det känns inte så "Linda" av det hela. Ska nog ändra lite mer än bara färgerna med. Headern ska bilden bytas ut på och lite annat, men i det stora hela kommer den se likadan ut.

När man ändrar en bloggdesign så är de svårt att få det precis som man vill tycker jag. Det är svårt att få en design man inte lätt tröttnat på. Nu har jag inte tröttnat på min (förutom kortet i headern), utan vill som sagt mest bara byta ut färger och så. Skulle vilja ha en mycket mer invecklad design men det är väldigt svårt att få till en sådan. Speciellt för mig som ropar på hjälp så fort det har något med designen att göra :P

Men men, ska kika lite mer på färger och så nu.
Hörs om en stund.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag brukar ofta ha en och samma "mall" men så byter jag färger, teckensnitt och bilder :D

2010-12-11 @ 00:14:37
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0