Ingen vila..

Fastnade i ett spel på iphonen ist, haha. Men jag klarade av hela spelet med lite vilja och mycket irritation. Nu är jag iaf taggad för att färga håret och ska väl kika på lite bilder och se hur jag ska göra. Har iaf köpt hem tre oliak färger. Jag tänkte ju dra i en svart, lägga massa slingor i det och färga dem röda sen. Dock tror jag att jag ska spara två feta blonda typ i underhåret på sidorna, men jag vet inte ännu. Ska som sagt kika på lite bilder och se hur det får bli! Hoppas det blir bra bara annars får det åka i en svart färg i hela håret på torsdag, haha.

Wish me luck!!!



(inte just dom jag köpt..)


Kommentarer
Postat av: mirjana

Kolla gärna min stora utförsäljning av klänningar och kläder jag har på min blogg! Vem vet, kanske hittar Du din nyårsklänning! :)

2010-12-21 @ 22:27:21
URL: http://bloppisgaraget.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer nog bli jättesnyggt :D Ska bli kul att se!

2010-12-21 @ 23:16:17
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0