Hallå Brus.

Haha, sitter och kollar på Jim's värld och Jim har precis fått veta att de ska ha tvillingar. Haha fy fan va rolig han såg ut.

Idag är det jobb som gäller igen.
Idag och imorgon sen är jag ledig till den 25:e. Så med idag har jag fyra pass kvar denna månaden vilket är skönt. Men jag ser då inte fram emot den 25:e. Baah!

Längtar tills på måndag då jag ska fixa naglarna, längtar sedan till den 23:e för då ska mamma komma hit och göra julskinkan med mig, sen blir det massvis med mys, film och goda smörgåsar med älskling och kanske mamma :) Jag och Krikke ska se på Polarexpressen innan vi somnar. Den filmen är verkligen helt underbar och fylld av julkänslor! Och på natten när man ska sova och sedan vakna upp till att det är julafton.. Ja, jag längtar!

Men nu ska jag se på julkalendern och sedan göra mig iordning.
TTYL.


Kommentarer
Postat av: Emma

Polarexpressen är sååå bra :D

2010-12-16 @ 18:25:07
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0