Gissa vad..

Gissa om jag färgat håret då? Nej det har jag inte :P haha. Får göra det imorgon. Orkar verkligen inte nu. Va råtaggad förut men sen droppade det av och nu är jag hungrig så jag skiter i det idag. Drar i det imorgon när jag vaknar, men då bara den svarta färgen. Sen får håret vila i några timmar medans jag och babe ska in till stan och trängas med tusen andra och handla hem saker vi vill ha hem till jul :) När vi kommer hem åker andra och tredje färgen i!

Men nu ska jag käka, är som sagt hungrig!
Skriver sen!




Ps. Jag och mamma gjorde nyss en rolig sak tycker jag. Jag blev iaf glad av det efter all skit med en viss människa som ska va bland de närmsta man har men tyvärr aldrig varit det. Shopping är ju alltid kul och får mig jämt på bättre humör! höhö. Dock är jag ju lite hemsk av mig. "Må gud förlåta mina synder", hehe! Ds.


Kommentarer
Postat av: Emma

jag äääääääääääääääääääääälskar den här bilden! Du är sååå fin :)

2010-12-21 @ 23:17:21
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0