Genom mitt fönster.

Ska gå och göra mig klar för sängen, leta upp någon film att sätta på tror ja som jag kan somna till. Ställa klockan och gå upp och handla lite god mat och så tills imorgon. Vet inte riktigt vad vi ska göra men någon god mat och myspys ska vi iaf ha vart kvällen än tar oss!

Men som sagt, ska gå och göra mig klar, sätta på en film, vinka godnatt till Micke vid fönstret och sen under täcket!

Varje gång ja går förbi fönstret så tittar jag ner mot ljusen, ibland kommer jag på mig själv om hur jag bara står och stirrar på det. Det är otroligt vackert, men det tar inte M tillbaka till oss på jorden. Men vi ses på andra sidan, vi ses i Nangijala min vän! :')



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0