Fryser ihjäl

Är hemma igen nu. Alltså det är så kallt ute att jag blöder lite näsblod när jag andas in för mycketr kall luft genom näsan. Då jäklar tycker mina blodkärl att det är kallt, jag också för den delen! Hoppas det blir lite mildare ute snart. Imorgon tänker jag inte sätta min fot utanför dörren om jag inte måste, SKÖNT!

Idag när jag och älskling handlade så köpte vi oss en lite tidig julklapp. En klapp vi vill ha dels för att det är kul och dels för att vi vill fånga stunder med vår bebis när den kommer. Ja vi har köpt oss en filmkamera. Lite med en skärm som går att vinkla bra. Blir även jättefina kort med den om man vill använda den som kamera.

Bilder på den kommer upp senare. Då ska jag även visa vad jag klickade hem igår. Så kika in lite senare så hörs vi då :) Nu ska jag vila en stund sen slänga i färg i håret!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fin du är :D Kul med filmkamera, inte många som filmer nu för tiden men det kommer nog vara riktigt kul att ha när bebben kommer! :D

2010-12-22 @ 20:37:34
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0