Frustrerande!

Jag hade glömt va mycket man bara ville se mer av filmen när den helt plötsligt slutar.. GAH vill att den sista ska komma nu! Ja, jag snackar om Harry Potter för er som inte läst inlägget nedan :)

Haha kollar på pimp my ride nu, eller det är slut nu. Men de gjorde iordning en bil åt en kille som verkade vilja va värre än x-bit som alltid är så himla "yeah, look at me!" haha, ja ni fattar kanske. Han killen såg dock 10 ggr töntigare ut än x-bit gör när han gör något som är uppgjort. Haha! Åå, nu är det The Osbournes på MTV, det är bra de!

Ja som ni märker har jag inte speciellt mycket att skriva just nu. Skulle behöva ta ett kort på magen idag men tror jag väntar med det imorgon. Imorgon är sista dagen i vecka 15. Tar ju alltid kort på magen på måndagar, när jag är lat: tisdagar. Som jag skrivit tidigare vill jag ju ha ett kort när jag nästan gått hela veckan ut. Men men, får ta kortet imorgon, orkar inte nu och är ganska ploffsig av maten jag åt förut, haha!

Nej nu är det Ozzy som gäller.
- "I'm the fucking prince of fucking darkness!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0