Ett stort ÅH!

Ja, jag säger då Ååååh, vad jag har det gosigt här i soffan under filten. Dock är ju älskling lite tråkig med att sitta vid datorn just nu. Smsar och är helt söt och vi skriver att vi saknar varandra och han undrar när jag kommer hem. När jag kommer hem får jag höra hej och han låter så söt... Ja sen va det inte så mycket mer :P haha. Inte lätt när han är lite beroende av det där jäkla wow :P haha. Men vad gör det, jag har det mysigt och han kommer väl hit tids nog också :) Dags att låta töntig men, kärlek är så otroligt underbart! (inte alltid då kanske.. så kanske ska säga lycklig kärlek) Jag är så glad att jag har min underbara K som förgyller mina dagar. Kan fortfarande inte riktigt fatta att vi ska bli en familj, att jag och krikke ska få en bebis :) Känns otroligt underbart för oss båda!

Nåja, nu är det paus i filmen så jag ska passa på att plocka av på bordet nu. Vi hörs efter filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0