Då stressar vi igen då!

Japp då ska jag ta och göra mig iordning och sedan åka in mot stan och mormor. Hos mormor ska jag klippa min mamma, men innan de ska jag hämta en julklapp till Krikke. Hihi, får nog bli den sista. Han får vääääldigt dyra julklappar i år, inte så många men dyra som sagt, så nu får det nog vara nog :P Två julklappar vet jag med stor sannolikhet att Krikke kommer bli extremt nöjd med :P

Men nej, nu måste jag göra mig klar så jag hinner klippa mamma innan jag börjar jobba. Ska nämligen börja en halvtimma tidigare än vanligt nu så vi får tiden att gå ihop mer med sysslorna. Men jajajaja, nu måste jag dra! Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Sanna

gud va skönt o ha julklapparna till honom klar, jag vet inte ens vad jag ska köra te min pojkvän, tycker det är supersvårt att köpa till killar

2010-12-09 @ 18:46:45
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sofy

Haha men jag gillar dom bara inte :D Jag har inte fastnat kanske kommer men brukar va lite seg med att gilla sånt som folk använder. Kommer ihåg när folk började med tights , då sa jag att jag aldrig skulle använda det. Men nu äre fan det ända man använder.

2010-12-09 @ 20:14:40
URL: http://sofygates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0