3:e advent hemma hos mig

Nu sitter jag i soffan, salladen är klar, brödet är nyss taget ur ugnen. Det luktar gott och det ska bli himla gott att äta! Till detta tog jag ett stort glas med isvatten i, godaste!

Har precis tänt det 3:e ljuset i ljusstaken så ska äta lite nu och mysa. Om 15 min är det en väldigt bra film på tvn som jag ska se, I am legend! Har ni sett den? Om inte så kika på 3:an nu kl 21.00. Filmen är verkligen jättebra tycker jag! (Klistrar in lite text om den från tv.nu nedan)

Amerikansk-australisk science fiction-skräck från 2007. En enastående vetenskapsman gjorde sitt bästa för att hitta botemedlet till ett virus som verkar ha tagit kål på hela mänskligheten. Av någon oförklarlig anledning visade han sig vara immun, medan hela New Yorks befolkning antingen dog eller utvecklades till mänskoätande blodsugare. Ensam som människa letar vår vetenskapsman numera mat på dagarna. Till och från skickar han även ut ett desperat radiomeddelande i hopp om att någon ska svara. På nätterna experimenterar han med sitt blod för att hålla virusets antikroppar på avstånd. Men hans tid är räknad då hans varje steg följs av virussmittade varelser som bara väntar på att slå till.

I rollerna: Will Smith, Alice Braga, Charlie Tahan, Salli Richardson-Whitfield, Willow Smith.

Filmen fick av tv.nu



Men nu ska jag käka och mysa! Vi hörs sen, och hörrni.. se filmen!


Kommentarer
Postat av: seema (mamma till elvira och leon)

varför fick du en film av 4+? nyfiken bara ;)

2010-12-12 @ 20:57:55
Postat av: Linda Rangfeldt - Med plutt i magen.

alltså, va snackar du om? Tv.nu gav filmen 4+ av 5. Jag har väl inte fått en film som va 4+ :S



Du behöver nog läsa igenom inläggen lite bättre innan du kommenterar hörru :P

2010-12-12 @ 21:30:37
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: seema

aha okej.. tyckte det stog 4+ gav mig den! sorry ! va trött när jag läste typ ;p hehe ! Lätt hänt.



från en vimsig en ;p

2010-12-12 @ 23:25:09
Postat av: seema

vet inte om jag har fel, men känns inte som jag är så uppskattad att kommentera här ! men jag hoppas att du förstår att jag är en tankspridd människa. hehe. din blogg är i alla fall kul att läsa :)



från en tjej som ibland har svårt för att ta krittik! nej men usch, nu skäms jag över det jag nyss skrev :-/ opps. Jag sejer bara det.. Själförtroende here we come :)



hoppas allt är bra med dig iaf, nhe nu ska jag iaf sluta svamla och göra nåt vettigt ;) haha.

2010-12-12 @ 23:35:47
Postat av: Linda Rangfeldt - Med plutt i magen.

Klart du får kommentera. Undrade bara va du snackade om eftersom jag inte skirvit att jag fått ngt. Därför skrev jag att du nog skulle läsa inläggen lite bättre innan du kommenterade :P Ingen elak kritik som du verkar tagit det som.

2010-12-12 @ 23:41:39
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra film!



Och Späck var visst bra, haha eller så var jag övertrött och har dålig humor ;) haha

2010-12-12 @ 23:52:01
URL: http://emmis.webblogg.se/
Postat av: seema, mamma till elvira och leon.

Okej.



haha. bra det !



missförstod bara då ;p



Jag e ganska bra på det tyvär, mm.. kanske därför att jag inte har så mycket vänner då ;) haha. mm..



dålig på att ta krittik överhuvudtaget, verken den är positiv eller negativ då ;p



men men.. så är det ! ;p



men nåt som värmer.. det är när man får komplimanger å sånt ju :) aa.. det gillas ju ;) mm..

2010-12-13 @ 00:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0