Uppe före tuppen!

Ja, jag va nästan det. Om inte annat så vaknade jag före den iaf idag! Ja, innan kl 7.00. Jag låg dock kvar i sängen till typ kvart över 7!

Så snart är det dags för jobb för min del. Någon av er som fortfarande har semester eller kanske bara är lediga idag? Härligt för er isf, även om det inte stör mig att jobba så är de gött att det är fredag idag :) Måste ringa/sms min kära kusin Johanna och se om de är hemma idag efter jobbet. Måste ju dit och lämna lite presenter till lilla E ju :)

Men nu får jag klä mig och göra mig helt klar så jag hinner till jobbet i tid. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare med lite bilder på shopping och annat skoj!


Kommentarer
Postat av: Evelina

svar: tack så mycket Linda :) nu har jag skrivit så du kan ju svara när du orkar vill och har tid:) förresten så vill jag tillägga att du är så j*vla fin!

2010-08-13 @ 14:59:25
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Sjukt snygg!

2010-08-15 @ 11:57:36
Postat av: Camilla

Gud va snygg du e!! *avis

2012-02-13 @ 10:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0