Rubrik utan mening.

Sitter och glor på tv och funderar på om jag ska smälla i mig lite godis eller något. Ostbågar kanske, mums mums. Om minre än en timme drar jag mot jobbet. Jobbar med Emilia idag, får se om vi får göra någon nytta idag eller om jag bara sitter i kassan och glor och emilia i garderoben. Ja, det återstår att se. Förhoppningsvis blir det bra så vi får något att göra.

Vad ska ni göra idag?
Sett att många ska festa. Hade jag varit ledig hade jag inte festat, drack några öl igår men va lugnt. Men iaf, om jag hade vart ledig hade jag nog satsat på bio eller något annat. Det går ju flera stycken nu som jag vill se.

GILLAR DU ATT GÅ PÅ BIO?

Vi hörs kanske efter jobbet om jag inte kommer hem allt för sent.
Bye bye.


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten

Jaa, visst är det :D Vi älskar det, både jag och Micke, så är det en liten tjej så är det nog en liten Lova :D

2010-08-14 @ 20:44:18
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0