Och vinnarna är......

Nr:1 GRATTIS EVELINA



En söt 14årig Evelina. Jag har uppfattat henne som en stark, glad och rolig person! Hennes blogg bjuder på en tonårings vardag med skola, intressen (i detta fall fotboll), svek, lycka.. Ja det mesta som man faktiskt går igenom som en tonåring. Jag tror många kan känna igen sig i Evelina's blogg som yngre eller kanske som sig själv nu för er som går igenom detta. Evelina har varit med om svåra motgångar men har ändå humöret på topp när det inte är allt för svåra dagar. Det är otroligt beundransvärt och hon förtjänar verkligen en plats i detta inlägg! Grattis Evelina och lycka till med fotbollen :)

Kika in på hennes blogg (som är länkad i hennes namn högst upp och bilden) och skriv en snäll kommentar! ENDAST snälla kommentarer är välkommna!

--------------------------------------------------------------------------------------

Nr:2 GRATTIS IDA ♥



Man lever bara en gång - Ida, underbara jönköpings bruden, skriver om allt mellan himmel och jord men är just nu inne i en väldigt Mötley period, vilket jag enbart ser positivt på då Mötley är förbannat bra! Hennes blogg är rolig att läsa då man får en liten insyn i hennes liv och dessutom valde hon de jeans jag valde.. Good girl ;) Hon är en av de bästa människor jag träffat och haft bra kontakt med trots så lite möten med varandra här i livet. Har delat mycket glädje och tårar med henne. Hon har en plats som hon kommer stanna på, trots att vi ibland pratar väldigt sällan. Men även ibland väldigt mycket :) Alltid lika roligt! Love love love.

Kika in på hennes blogg (som är länkad i hennes namn högst upp och bilden) och lämna en snäll kommentar om ni vill. ENDAST snälla kommentarer är välkommna även här!


GRATTIS TILL ER BRUDAR IGEN :)


Kommentarer
Postat av: ida

PUSS ÄLSKLING! <3

2010-08-09 @ 19:16:51
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: Evelina

åh vad jag blev chockad :o såg att jag hade fått en kommentar så stog det : Ville bara kika in och seja grattis till tävlingen, som du vann på Linda Rs blogg :) vad kul att du vann, grattis igen!!''

jag fattade inte, sen såg jag din kommentar, att tävlingen var avgjort, åh så lycklig jag blev :D

Tack så mycket Linda, slumpade du vinnarna eller valde du ut själv?

gud vad sött skrivet :') blir helt tårögd och varm i kroppen, alla har sina motgångar, eller hur? och jag gör som andra som sitter i min situation, KÄMPAR.

och utan fotbollen, ja vad vore jag då? Jag har en såndär såkallad ''sommar/vår ångest''

mår oftast som sämst då, men försöker se de ljusa i livet,

åh tack så mycket igen, hur ska jag kunna tacka dig?

hoppas du får en bra kväll, det har jag fått!

puss

2010-08-09 @ 21:00:28
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0