Hej allihopa!

Är tillbaka vid datorn men kommer inte bli långvarig just nu. Mamma kom precis hit och jag ska strax göra mig helt färdig för att sedan dra mig mot konsum för att hämta ut ett paket som skickats till mig.. Hmm vad kan det vara tro? ;) Det får ni se senare!

Jag kommer även lägga ut vinnaren av de som fick välja jeans! Jag måste även meddela att jag både mailat och svarat så många jag kunde om att man INTE vinner ett par jeans utan som jag skrev, man får ett eget inlägg här i bloggen ;) Många av er fattade rätt :) Men det kommer upp ikväll efter jobbet. LOVAR! :) Kan avslöja att jag faktiskt lottat ut två st vinnare. Spännande va? :D

Nej nu tog våra bästa år slut. Nu ska jag göra mig klar för att hämta ut paket, sedan köpa present till Johanna och Andreas bebis. Efter det blir det jobb! Känner mig fortfarande helt hängig i kroppen efter helgen.

J*VLA SKIT REEEEGN!!!! :'@

Nåja.. ttyl.


Detta halsband hade jag fått hit i fredags. TACK SNÄLLA SVÄRFÖRÄLDRAR för det otroligt fina halsbandet jag så gärna ville ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0