Godnatt söta läsare.

Nu ska jag hoppa i säng och sätta på lite Sons of Anarchy. Längesen jag såg på den serien. Snart kommer säsong 2 ut. OM jag och Krikke kommer köpa på en gång och börja nörda!

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra dag även imorgon. Imorgon kanske jag har lite shopping att visa för er. Min mamma fyller dessutom år imorgon ♥ så blir lite presentshopping också :) Kan inte låta bli varken det eller till mig själv. Måste göra lite lite höstshopping tror ja. Är sugen på skorna, en väska och lite annat smått och gott. Får se vad det blir, om det blir något!

Hörs imorgon, godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Emmelist

Tjeeeena brullan! Tänkte bara säga att jag har startat en till tävling om dom där populära kedjeringarna som du var med och tävlade om sist :D Hoppas du vill vara med även denna gång!



Ha en trevlig dag min sköna böna!

2010-08-25 @ 08:12:14
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0