"Godmorgon".. förmiddag.

I vanlig ordning ligger jag framför tvn här och funderar på vad denna dagen ska få ge min mage som "frukost". Jag funderar på att äta en tidig lunch faktikst. Igår när jag käkade lite få puffar innan jobbet blev jag ju hungrig innan dagen va slut. Så idag får det nog bli en tidig lunch!

Efter jobbet ska jag förbi Carro på en kaffe och skvaller. Det va längesen så jag får kika förbi där en liten stund, blir trevlig det med smulan min.

Fick nyss se att det är den 18 augusti idag. 1 år och 1 månad med hjärtat, men jag tänkte mer på att det är idag exakt 5 årsedan vi blev tillsammans första gången. Tiden går fort och vi har gått igenom mycket, men jag älskar honom bara mer och mer. Folk har frågat om vi har det bra eller om vi bråkar osv. Jag tycker att det är vårt privata men klart vi kan ha tjaffs någon gång. Vem har inte, och jag tycker det kan vara nyttigt så man får ur sig det dåliga. Då kan man sen släppa, andas och sedan lämna det bakom sig. Alla som känner oss vet vår historia, men att vi klarat oss genom allt och står starka än idag ger mig bara mer kraft att vilja göra honom lycklig! Han är underbar min prins :)

När jag kommer hem sen ska han få en liten present av mig :) Wiie!

Mat nu, vi hörs sen snälla läsare :)


Jag och carro, sommaren 2010.

Kommentarer
Postat av: ida

haha jag har inte ens photoshop ;) kan inte sånt där! haha.



men älskade vän, jag finns bara ett samtal bort! du kan ringa mig NÄR som, finns alltid här för dig! :) jag älskar dig så mycket!!

2010-08-18 @ 11:17:46
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

du, det är jag med! tacksam föralltid :) tänk att jag typ var rädd för dig i början, ha ha ha.



det är en tshirt från början med mitt utskott jag är med i i skolan "pedsex park" som jag har trashat sönder lite :) vet inte om jag är helnöjd med resultatet MEN jag måste la bara vänja mig lite ;D men TACK älskligen <3

2010-08-18 @ 11:32:55
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

ja det gäller att vara fyndig när man ska bli pedagog ;) pyssel pyssel pyssel ...



haha ja tack och lov gick jag från the dark side to the good side rätt snabbt. så himla kul att vi klickade direkt! :D kunde inte hittat en bättre människa än du! :D



åhhh vi måste seeees snart!

2010-08-18 @ 12:01:30
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

ja det tycker jag vi ska försöka göra! ja pengar är ju just nu en bristvara men man får spara lite så löser det sig :) vore verkligen HUR kul som helst, med lite kvalletid. även om jag är i karlstad får du o jag aldrig kvalletid :(

2010-08-18 @ 15:23:53
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0