Glömt att visa!

Jag har ju glömt att visa den lilla shoppingen som hanns med i sthlm när vi va där. Kan ta kort imorgon och visa er. Blev lite allt möjligt, och ja även där skämde babe bort mig lite :) Och jag honom självklart!

Snart ska vi krypa ner i sängen och kolla på film och sedan lite South Park (som jag ska somna till). Börjar kl 9.00 imorgon ist för 13.00, gött med fler timmar!

Nu ska jag se klart på Vad blir det för mat - Per Morberg och ringa mamma. Hörs vi inte sen, så hörs vi imorgon i vanlig ordning! :)

Skriv gärna lite kommentarer, alltid så trevligt att komma in och se att ni lagt ner lite energi och kommenterat något :)


ttyl.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul o kolla imorgon vad du köpt :D

2010-08-12 @ 22:24:09
URL: http://emmajanuari.blogg.se/
Postat av: Evelina

Linda, har du någon bra hjälp ang. förhållande? :(

2010-08-12 @ 23:47:32
URL: http://llllsls.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0