Cupcakes

Sitter här i min soffa och ska byta skiva i min dvd. Dessa SATC avsnitt går allt fort att kika igenom, liksom klockan bara springer iväg. Halv 9 nu.. Haft en slapp dag och jag har endast varit utanför dörren en kort stund när jag va iväg och skulle hämta Pizza. Det va gott, men jag är faktiskt mer förälskad i pizzan vi gör hemma själva än den på pizzerian nu faktiskt. Nåja.

Medans jag sitter och kollar på sex and the city kan jag inte låta bli att bli sugen på något smaskigt. Smaskigt som glass, eller de kända och synligt smaskiga cupcakes. Bakelsen som alltid finns med i film. Jag skulle inte ha något emot att smaska i mig en av dessa mumsigheter nedan.




Yammi, yammi.. Jag måste börja baka igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0