Bildbomb: Sthlm i pics.


Våtsjön skulle detta heta. Vore väl knepigt om den hette torrsjön? Eller? ;P (haha, rolig jag va nu va?)


Cola och trasiga jeans. Som det ska vara!



Två trötta grabbar va ju givet att ha med på resan.


Jag säger tummen upp för nästa kort..


.. för han är min min min :) Världens sötaste hjärta!


Viktigt kort detta tydligen för att där sitter folket när Hammarby spelar. Vi va även inne i Hammarby butiken, då va älsklingen nöjd :)


Polis-husbil???? När kom de på den idén? :S


Jag, älskling, mamma och Johan (Johannas pappa) va även på Grönalund en sväng..


..Ja där såg vi Vilda musen.. hmm..


Massa ballonger..


Berg och dalbanor och massa skrikande människor såklart.


Älskade mamma och Johan fastnade också på bild.


Det gjorde även dessa två turister! höhö


I SPÖÖÖÖÖÖregn fixade de scenen åt Alice Cooper.


Och min underbara mammi igen!

VAD JAG ÄR BESVIKEN PÅ ALLT REGN I STHML PÅ LÖRDAGEN.... FYYY FAAAAN :( Min skinnjacka är blöt än. Min plånbok är blöt, allt är fan fortf. blött!!


Kommentarer
Postat av: ida

alltså vi stod kanske tio meter längre fram än er på alice cooper!! HUR SJUKT? fuck. fast jag förstår hur blöt du måste ha varit, stod en brud jämte mig som de verkligen rann av. ushh!

2010-08-09 @ 23:52:22
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0