3 more.



Skorna jag visade er. De blev mina igår. Dock i strl 38, så lite stora är de, 37orna va perfekta men de va slut på nätet och i butiken så. Men när de blir kallt ute gör de ju inget att dra på två par strumpor, heh. Snygga och otroligt bekväma är dom iaf! Skorna kostar 599:-



WARP skjorta i mjukt mjukt tyg. Den är otroligt skön och väldigt snygg till svarta jeans. Den är såpass lång så det är snyggt att ha leggings till och den på sig. Till svarta jeans är den snygg att knyta i midjan. Nämnde jag att den är sjukt skön? ;) Skjortan kostar 249:-



En ring också ja. Stor silvrig PLASTring ;) haha. Snygg är den iaf. Fick dock ingen bra bild på den och hittar den inte på nätet. Ringen kostar 69:-

Åh vad jag gillar att shoppa. Finns ju tusen saker på nätet man vill klicka hem. Finns massa Famous, Metal Mulisha, burton.. Finns endel på Nelly och sådana sidor också. MEN nu får det vara nog med shopping ett tag. Och just ja, bebis presenterna får ni inte se. Inge kul om de kikar in här och ser vad de ska få :) En bebis har ju inte kommit än ens. Cazandras bebis, den kommer den 6:e :) Åh ska bli så kul att se hur det lilla pyret kommer se ut :) 

NU ska jag kolla på mer SATC. Snart klar med säsong 4. Bara 2 säsonger kvar då.. boooring :O På söndag lämnar jag karlstad och jag tar K med mig ;) Business möten blir under några dagar och även lite egentid med K då. Det kommer bli nice. Och ang mötena så hoppas vi på att vissa saker ser bra ut och andra bättre :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Härmapa med skjortan :) haha ! Sötnos !

2010-08-27 @ 11:43:04
URL: http://j0ssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0