Värk i kroppen.

Känns som jag har febervärkar i kroppen. Har ont som man brukar få innan de blir feber. Sen är jag jäkligt sliten på det också, hoppas inte jag blir sjuk för det har jag inte tid med. Mja, usch för det.

Skrev ett ganska gulligt inlägg förut till/om min käre pojkvän. Det fick dock inte flyga upp här, inte nu iaf. Blev en liten tvist om blåbäspaj så då får han smisk ist, haha töntigt va ;) Men jag blev lite sinnig på hans lilla skämt eller va det va så han fick vara utan gullet i bloggen. Måste medge att det va ganska gulligt skrivet av mig iaf :P Åker väl upp när han pussat på mig igen, höh.

Jaja, nej ska försöka lägga mig snart och se om känslan blir lite bättre i kroppen. Min suris får mer än gärna komma och krama om mig lite. Det har jag då aldrig dött eller klagat på! Åh nej.


Godnattaaa..

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0