Update on update.

Man uppdaterar ju en blogg ganska ofta de som gillar att skriva. Ibland kan det bli rätt tomma och meningslösa inlägg. Se på mig, jag är expert på att skriva bara för att skirva! Men hellre läsa en blogg som uppdateras iaf minst en gång per dag än att läsa en blogg som knappt uppdateras en gång i veckan. Då tröttnar man ju och kikar inte in lika mycket!
Visst är det inte bara meningslöa "hej jag vill bara skriva av mig"-inlägg man skriver bara för att man skriver mycket, och det betyder heller inte att de som skriver vädigt sällan har "bra/meningsfulla" inlägg. Sånt där är ju lite upp till vad man gillar och läsa osv.

Hur tycker ni?
Vill ni läsa mer uppdaterade bloggar eller mindre uppdaterade?


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0