Står i min och babys lägenhet!

Nu börjar det bli klart här och fint blir det. Svärmor målar det sista i köket nu och pappa och svärfar fixar med golvet som ska läggas i hallen. Kommer bli hur snyggt som helst. Som jag skrivit i tidigare inlägg så får ni se kort när allt är klart. Längtar verkligen tills vi ska ta in alla möbler! Ska bli kul att se resultatet.
Vet icke riktigt vad jag ska göra just nu. Får se vad man kan hjälpa till med. Mamma har iaf städat badrummet vilket va jävligt snällt då det inte är mitt favorit ställe att städa kanske. Har man ens någon favorit när det kommer till städning? Jag och Krikke glor mest för stunden. Jag har dessutom bestämt att jag är värd en kebab i bröd sen! JAAAAA det ska bli gott.
// Linda




UPDATE: Vi ska ju även tapetsera en vägg innan det är klart men vi tror att vi hinner allt idag. Hur bra som helst, för nu vill vi båda verkligen flytta in :P HAAAAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0