Morgonrock och jeans!

Det sitter jag i just nu.. och tofflor då! Underbart med mjukis morgonrock!! Skulle mer än gärna krypa under täcket till babe igen d jag tycker det är lite smått orättvist att han får ligga kvar i värmen :P Känns som jag skulle kunna byta med honom en dag eller två! Menar, jag kan lära honom det jag lärt mig så kan han hoppa in för mig ibland ;) Nåja, jag får väl dra tummen ur röven och åka själv idag iaf :P haha.

Får göra mig iordning nu då så jag hinner.




Denna underbara jacka funderar jag på att dra på mig idag!
Jag älskar den verkligen :) mmmh!!



Hmm.. får se!
Ha en bra dag!


// Linda


Kommentarer
Postat av: sara

Svar: Tack goding :) Hur går det med eran lägenhet? Vad jag har fattat har du flyttat hemifrån? :)

2010-04-19 @ 08:38:23
URL: http://kanomjagvill.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

hahaja, och va inte det på tiden då? ;) Jag bor nu med min älskade pojkvän i vålberg ;) Lägenheten har vi gjort jättefin och vi stortrivs :) Hur är de med dig smul? Kommer du hem ngt eller förblir du kvar i Öret? ;) Puss

2010-04-19 @ 10:29:59
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0