Mer Johnny Depp åt folket, eller åt mig!

Jag och älsk bokade nyss en ny film med Johnny Depp åt mig! I filmen finns skådespelare som: J. Depp (självklart), Jude Law, Heath Ledger, Peter Stormare (??.. lästes någonstans) m.fl.

Heath Ledger dog under inspelning men tydligen lyckades filmen räddas med hjälp av data teknik. Heath är tydligen datagjord i delar av filmen? Ska bli kul att se de isf!

Nåja, jag är iaf nöjd. Ytterligare en film till min J. Depp samling :D
Så om 6 dagar dimper den ner i min brevlåda, då den har release den 28:e!



(
babe brände ut den nu så jag kan tjuvkika innan den kommer,
 om jag vill.. vilket jag vill!!)


//Linda


UPDATE: Vad är detta för film egentligen? Såg halva sen gick jag och la mig. Den verkar ju skitkonstig :p haha. Såg ganska länge som sagt och J. Depp va med i typ 4-5 min. Han kanske kommer tillbaka? Får kika vidare på den någon dag. Men konstig, det var den :O


Kommentarer
Postat av: emma

jag har sett halva den :D sen somnade jag, men den verkar jätte bra :D

2010-04-22 @ 23:57:38
URL: http://emawa.blogspot.com/
Postat av: Linda

Bra, för den ska jag se nu :D

2010-04-23 @ 00:01:21
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0