Medium.

Gottar mig i soffan till Medium på tvn. Ser ut som jag inte får se Posedion idag :( Små kikar lite i pauserna, tycker filmen är jättebra. Längesen man såg den. Anledningen till att jag inte kan kika sen är för att den tydligen bara fanns på ett ställe och de skulle ta jättelång tid att få hem bara för att ingen hjälpte till och dela den. Men jaja. Jag överlever. Får kika på någon annan film sen.

Nu ska jag tjocka mig med en choklad-topp som jag nu kallar dem. Heter de inte något sånt? Skit sak samma. Gott är de ju iaf! , mäktigt med för den delen.



(jag har då ingen muffins under, men va gott det såg ut, kanske ska testa att baka det någon gång?)


//Linda


Kommentarer
Postat av: emma

måste du äta så mycket goooooooooooooott - jag döööör ,vill också ha

2010-04-26 @ 23:05:16
URL: http://emawa.blogspot.com/
Postat av: Linda

jag borde inte. Kommer ju rulla fram :P

2010-04-26 @ 23:32:24
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Seema

har du inte receptet på dessa goingar??



dem ser ju shit goda ut ju ;p

2010-05-01 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0