Welcome to my and Krikke's crib. Enjoy!

Många har velat se bilder osv på nya lyan som vi trivs så bra i :) Här ska ni få se lite hur vi inrett och haft oss för att koppla ihop två hjärnor, detta blev resultatet!

Kök:

 
Köket med en nyans av vita väggar och på bilden
ser ni fondväggen vi valt att ha vid köksbordet.
Jag tycker det är svinläckert med fondvägg vid köksbord!


Hallen:

       
Här ser ni alltså hallen. Valt att ha vita väggar
(där det inte är garderober) och mörkgrå fondvägg
vid ytterdörr och badrumsdörr. Jag måste säga
att detta blev jäkligt snyggt! Tycker ni inte?

Sovrum:

        
Som ni ser har vi även här pyntat lite på garderoberna i sovrummet. Blev jättemysigt här inne. (sitter i sängen nu) Vi valde plommonlila till sovrummet! Det är så jäkla snyggt med ett lila sovrum, vi loooove it :D hehe. Sen är det tvn (*host* försök till skryt.. 42".. *host*) haha neej, vem har inte de i dagens läge :P haha. Iaf står det lite ljus under och de är tända nu. Gillar när de är lite ljus sådär. Blir ett helt annat rum med ljus tycker jag. Man får mer en mysig / avslappnad känsla.  Som ni även kanske ser så är det ganska tomt på väggarna. Vi är inte klara överallt. Men de kommer.


Balkong:


Så mycket mer än det här får vi inte plats med.
Men det där passade verkligen bra in tycker jag.
Gött med lite utemöbler.

Vardagsrum:

                   
Yes, that's it! Sista bilden med halsduken på skulle jag gissa är Krikke's favorit! hehe. Hammarby är något han lagt nära hjärtat! Blev visst tre på fönstret i vardagsrummet men då får ni se i mörker också (utan blixt), dock är ju inte bilden lika bra då. Vid tvn står det två hyllor på var sida med filmer. De på bilden håller vi på att fylla upp, de som inte syns är redan fyllda. Många Johnny Depp filmer där ;) höhö. Så här ser det ut hemma hos oss iaf!


Vi är mycket nöjda!
Kanske är lite knepigt att lägga ut sitt hem sådär men.. Ah, det får ligga uppe ett tag iaf så kan jag säga till alla som undrat att nu ligger de ute i bloggen. Yesyes.

Nu ska jag lägga mig och glo på film och käka lite alvedon. Kroppen säger verkligen ifrån nu känner jag. Ont och känner mig varm och ibland kall. Usch, inge gött det inte när man ska försöka sova!

//Linda


Kommentarer
Postat av: sara

Fin lägenheten blev :D

2010-04-20 @ 01:50:33
URL: http://kanomjagvill.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

FAN VAD FINT!! :D

2010-04-20 @ 08:41:26
URL: http://emawa.blogspot.com/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Väldigt snygg lägenhet! :)

2010-04-20 @ 11:10:51
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tycker den är sjukt mycket finare i verkligheten, lättare att se helheten då än på bild. Ganska uppenbart kanske.. men fy animejja va jag trivs :)

2010-04-20 @ 12:51:20
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Elin

Vart är det? i Älvenäs eller? :)

2010-04-20 @ 14:45:07
Postat av: Madeleine

Superfint verkligen!! Grattis igen :)

2010-04-20 @ 14:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0