I'm on my waaay, I'm going hooome!

Ja nu är vi på g hem. Rubriken är även från en jävligt bra låt. Men tillbaka till ämnet. Vi är alltså på väg hem, skönt! Tänkte jag skulle hinna kika in och skriva lite innan mitt batteri dör. Glömde ladda den innan jag åkte men gör ittna. Jag längtar hem till sängen, vill ju till lägenheten imorgon och se va långt de kommit. Såg att bäste svärmor skrev på face att färgen i hallen blev bra så ska bli kul att se hur de blev. Tror att både jag och krikke är sugna på att se hur sovrummet blir.
Nej, nu ska jag sluta och va lite social mot E och N som sitter där fram och tölar om fartkameror och jag sticker in med lite meningar ibland.
//Linda

Kommentarer
Postat av: ida

åhh jag saknar dig sötnos !! =) vi får ta en helg, seriöst nu ! i sommar??? :) <3 <3

2010-04-10 @ 15:21:35
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0