Igår hos mormor fick jag smaka på något nytt!

Käkade ju lunch hos mormor igår. Fick fisk och potatis, det var jättegott. Hon är ju helt underbar i köket den kvinnan. Men till saken, på fisken låg det något knaprigt med fin grill yta på, med citron på och fisksås till var det riktigt riktigt gott. Det blev lite knepigt bara när jag fick höra vad det knapriga va. Det var cornflakes.. hmm? Ja det låter kanske knepigt samtidigt som de inte alls låter konstigt. Kan iaf säga att resultatet på detta resept va väldigt gott och jag kan absolut äta det igen! Tack mormor ♥


Nu vill jag att klockan ska gå snabbare, är så himla hungrig så vill hem till mamma och käka. Har med mig mat idag men vet inte om jag kanske ska göra något hos mamma. Tog med mig "lyxnudlar" som jag säger (nudlar i kopp) men vettefan om jag är så sugen på det faktiskt. Ah vi får se vad det blir.


Nu ska jag fortsätta jobba. Vart en förmiddag med endel att göra. Skönt :)


//Linda


PS.
Jag älskar dig Kristoffer!!!! 
Älskar hur du får mig att skratta
varenda dag med dina påhitt :)
DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0