Idag är det shopping som gäller!

Ska möta upp mamma på stan för att sätta in lite pengar på mitt konto, plus kolla vad som har hänt med min kära mobil som inte vill gå ut på olika internet sidor. Står bara och söker, men face och tv.nu och sånt som ligger som appar på iphonen funkar. Hmm.. Ah som sagt ska jag kolla upp de så jag hoppas de fixar det. Ska även handla lite mat osv hem till kära oss. De börjar työmmas lite nu och de där Kellogs Frosties med fil ska med hem idag. Uh va gött. Jag ska nog införskaffa mig en hårblås idag med. Jobbigt när man vill ha håret torrt snabbt så går de icke utan att man får sitta och greja med håret hela tiden så de blir luftigt och torrt. Jag och Kristoffer ska nog även köpa en ny dvd till sovrummet eftersom min gamla fått fnatt och beter sig som en trotsig 15 åring ungefär. Gör lite som den vill, gnäller och ibland står den bara helt still och låter. Så ut med den gamla och in med en ny.

Va något mer jag skulle kolla på också men har glömt bort va det va? Aja kommer väl på de om det var viktigt. Får inte glömma hårfärg också. Tänkte jag skulle blondera mig kanske? Vad tror ni om det? Jag i blondt hår, som jag faktiskt är född med?



Vad tror ni, ska jag satsa på det? :P hahah!!


//Linda


Kommentarer
Postat av: mammsen

du är jättefin i blont hår med lugg oxå : )

2010-04-26 @ 20:23:57
Postat av: P

NEEEEEJ!!! Tjejer ska ha mörkt hår, så det så ;)

2010-04-27 @ 00:57:45
Postat av: Seema

Tja tja..



skulle bara tala om hur snygg jag tycker du är sexy ;)



du och ellen, snygga ni!!



kram från en tjej ;)

2010-04-27 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0