I alla väder!

Vill bara tacka min underbara kusin Johanna för att hon är bland de bästa i mitt liv. Hon finns alltid där för en om man behöver prata eller är ledsen. Hon är den jag sett som en syster, min förebild! En mycket rolig och go förebild :) I någons ögon, kanske inte den bästa, men i mina ögon har hon alltid varit den bästa!




När vi var små va det perfekt när man fick säga till mamma.. "meeen... Johanna får ju!" Funkade nästan jämt :D hehe. Nåja, Johanna du är den bästa som finns. Försvinn inte, då blir jag arg ;) ♥

 

//Linda


Kommentarer
Postat av: Chris

Ja Johanna är värlens goaste unge och du då förstås

Tur att ni har varandra: )

2010-04-21 @ 07:17:27
Postat av: Johanna

Men va söt du är onge! Älskar dig med!! <3

2010-04-22 @ 20:08:47
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0