Glad påsk, som säkert resten av sverige också har som rubrik

Jag ska hoppa in i duschen strax för att sen gå till min kära moster och möta lite släkt och käka god påskmiddag. Ska bli kul att ha alla samlade igen, plus att min kusin Paul som bor i sthlm har kommit hem för ett litet besök. Alltid trevligt när han kommer hem och det blir oftast många skratt, men de blir det även med resten i släkten när vi samlas. Nog fan finns det alltid något vi skrattar lungorna ur oss åt :) hah.

Ikväll ska jag jobba igen men börjar inte förens 21.30 så jag hinner fixa lite innan och så. Ska sätta mig på internet sen och kolla runt på lite grejer som jag gjorde igår också. Fortfarande behöver jag bli lite inspererad. Nå ja, det kommer det kommer. Mycket kommer hända i veckan nu btw! Jag kommer börja praktiken på tisdag, då ska jag även ner till arbetsförmedlingen och sen förmodligen iväg till ett annat ställe också och skriva på papper och sånt, kul :) Resterande dagarna i veckan kommer bli att leta efter lite olika grejer, jobba på praktiken, va social mot folk i min omgivning :P Haha ja ni vet, som en vanlig människa med jobb och lite ärenden :P

Nu måste jag hoppa in i duschen så jag ska hinna, fick se att klockan börjar ticka iväg nu. Hörs sen.

// Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla Iren

God påske te deg å Linda. Koser oss i nabolandet og skal snart ta første turen med Harley'n vår. Ikke noe som er bedre enn en luftetur med Harley Davidson og en grillfest senere i kveld/natt :P



Party on ;)

2010-04-03 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0