Finns folk till allt.

Roligt det är när folk lägger ner sig och bryr sig så mycket andras liv att de måste bara lägga onin någon kommentar på deras bloggar. Klart man kan bli irriterad på saker och man bara måste skrIva ut något. Jaja, vissa kanske tycker det är kul också så folk får något att fundera över. Vad vet jag.






Ibland kommer det stora bokstäver som ni ser. Jag bloggar på min iphone och jag vet inte varför men det blir stora bokstäver hela tiden, så när det slinker in någon stor bokstav så är de jag som inte hunnit med att trycka på knappen som gör bokstäverna små. Får trycka varannan bokstav och den knappen. Drygt kan tänkas men nu har jag vant mig så nu går Det snabbt även fast jag missar lite, höh!


Nej nu ska jag se om min mat börjar bli klar så jag kan käka och dra tillbaka till jobbet sen. Ha en bra dag!



//Linda

Kommentarer
Postat av: ida

sötnöt, jag måste få se eran lägenhet nån dag! jag är SÅ nyfiken !! <3

2010-04-09 @ 14:25:23
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0