Emma Dahlén

Söt människa det. Kul att se att man kan bli så nära varandra tackvare av att man rensar luften. Avgudar henne nu. Underbar tjej och det gillar vi ;)
Nu sitter jag på banken i stan och gör lite ärenden med min chef. Eller ja som ni märker bloggar jag och han gör ärenden :P Men dEt är så det ska va just nu och speciellt i detta läget. Hur som så börja tiden bli knapp då vi skrev att vi skulle återkomma kl 15, vilket vi nu alltså inte kommer hinna. Men men så är de. Börjar få en liten hum om nu hur jag ska göra mitt arbete. Dock behöver jag lektion om kläder, hjälmar osv.. Alla prylar är näst intill omöjligt att lära sig då det finns miljarder saker :P NU ska vi dra. HAAAJ.
//Linda

Kommentarer
Postat av: emma

men hur underbar är inte lilla du då?!?! :D Vad glad jag blev nu <3

2010-04-08 @ 15:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0