Yesterday..

Trodde jag att jag fick feber.. Paniken i mig steg om man säger så. Feber ska jag definitift inte ha nu. men men..
Senare ska jag iväg och se på hockey. Lovade bubbs de, och jag tycker de ska bli kul faktiskt. Va längesen jag såg han på is och matchen nästa lördag ska bli riktigt kul att se. Håller tummarna att Nor Ik div. 3 vinner då!

Mitt huvud är ganska tomt just nu. Känner inte för att direkt skriva om något. Känns som att man gjort fel men ändå rätt val. Mogna val. Nej, livet är inte lätt, men de går vidare och fortfarande finns all tid i världen. Sant? mja..

Jag ska nog försöka väcka lilla tussen nu tror ja.. Kl börjar bli mycket. Vi hörs av snart igen, antagligen imorgon. Shoppade nya skor igår som ni bara måste se. (haha ellen, nu jäklar fick jag som jag ville jag med ;) )

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0