Time for work

Ska strax åka iväg och jobba. Skönt och tjäna lite pengar bannemej. Ska sitta i kassan idag så det blir bra de. Funderar lite på vilka det är som jobbar, vet några men inte alla. Får bli en överraskning helt enkelt. Vore kul att stöta på elenis-penis och Lina med flina. Självklart alla andra goa brudar jag jobbar med, vakter och arbetsfolk på nöjes. Men Lina och Elena känns de som det var en evighetsen. Jaja, vi får väl se.

Nu är det ju nästan som att jag sitter och räknar dagarna tills den 21:a. Inte riktigt men man vill ju att veckorna ska gå snabbare så krikke kan fylla år. Sååå sugen på att ge han presenterna han ska få :D Haha. Vill se vad han tycker om det han ska få. Men jag tror det kommer bli super och att han kommer tycka om det väldigt mycket. I hope. Nej, jag vet. Är en present kvar att köpa men det löser sig snart hoppas jag.

Nej jag kan inte sitta här och babbla. Nu ska jag hoppa i ett par mer "fina" byxor. Man önskar ju att man kunde jobba i krikkes mjukisbyxor men de är lite väääl stora för mig så jag ser väl egentligen inte så jätte het ut i dom, så byte till något annat får bli så får jag hoppa i dom igen när jag kommer hem. Myys.

Igår va jag på bio förresten. Såg flickan som lekte med elden. Fan vilken bra film alltså. Se Män som hatar kvinnor, sen ser ni: Flickan som lekte med elden. Svinbra filmer. Nu väntar jag bara på filmen till den tredje boken, eftersom det är en triologi. Svinbra dom två första iaf så se dom! Såg filmen med Mamma, mostrarna Siv plus hennes man och Lena, kusinerna Ida och Ingela, mormor och idas pojkvän Johan var även med. Hur trevligt som helst.

Nej nu ska glada jag göra mig iordning för jobbet. Måste åka om 5 min. Vi hörs :)




Ps. Blev otroligt glad förut över en sak, och efter bion igår till idag har jag haft en bra och mysig tid. Love.

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0