Ni skulle bara veta vad jag får kömpa för att hålla ögonen öppna nu..

Sitter här och gäspar så mina ögon är alldeles vattniga. Ser suddigt för det och när det blir bättre så gäspar jag igen så blir det samma sak. Har inte bloggat på några dagar. Har perioder när man bloggar mer ibland och ibland mindre. Har även varit så trött de senaste dagarna då det varit tågresor hit och dit, sena kvällar, tidiga mornar, studiotid för inspelning.. Ja allt tar på en mer än vad man tror kan jag säga. Men snart äntligen ska jag sluta mina ögon. Inatt efter jobbet åkte jag till vålberg. Mannen gick ur rummet och då sa de poff så somnade jag. Roligt sällskap jag måste varit. Men kämpade att hålla mig vaken ett bra tag faktiskt :P Sov skönt gjorde jag iaf. Och det ska jag göra nu med.. Får blogga mer imorgon eller så. Är så jäkla trött nu så blää nu måste datorn stängas av och även mitt huvud ett tag.

Finns en liten snabb-saga ni kan se... Mer bild-saga.
Hoppas ni förstår vart ironin ligger, om inte.. synd, för det är kul!


Åka limo? Mjo, trodde vi..



Nej. Men med en liten push kanske..



Sådär ja. Håll i er, nu åker vi!



Okej... jag är för trött för att tycka att det är kul nu.
Men annars skrattar jag alltid åt de sista kortet, okej..
det blev väl ett o ett annat fniss nu med, men inte som de brukar!
Nej, jag måste stänga mina ögon nu innan jag


...hmm, sådär ja. Slumra till en stund. Nu är de illa. Tycker ni inte? Godnatt.


// L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0