Work @ school.

Håller på med det där rummet vi ska göra om. Nu är det dags för att måla motiv på väggarna. Micke har redan börjat och det ser ut som resultatet kommer bli bra, men än är det ju inte klart ;)

Jag har lite andra motivprojekt jag tänkte dra upp på väggen. Två motiv enbart för att vara lite retsam, men lite halvt rolig. Tycker iaf jag som är delaktig i det hela :P Men det blir ju svinbra. Har även ett tredje motiv jag ska dra upp vid soffhörnan. Där är det tänkt att måla upp lite kort, A-kort. Kommer nog bli bra, för det är väl i soffan de kommer sitta coh spela kort. Ajaaa det blir nog bra :)


Nej nu ska jag leta reda på en vaktmästare som ska hjälpa mig med lite grejs som behövs. Tar med mig min lille son Andreas här. Fick höra att jag va hans morsa. Inte dåligt, få en unge på köpet när man praktiserar. Haha, nej nu ska jag gå och dra han i örat och leta reda på den där vaktmästaren. Hörs sen. Btw, bilder kommer komma upp när vi har målat klart! Om de blir bra :P haha. Nej men hejdå.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0