Update för igår.

Skrev rubriken "Vill ha", men hann aldrig lägga in det jag ville ha utan bara den topp jag köpt. Köpte även en tröja igår jag tyckte såg mysig ut från Gina tricot. Kikade lite på deras hemsida nu och hittade lite smått och gott.


Tröjan jag köpte igår ser ut såhär:

 

Hur snygg skulle inte denna klänning vara till ett par riktigt heta,
höga klackar och kanske ett par skinnbyxor till?


 

Denna klänning tyckte jag va lite häftig med uppskurning i sidorna.
Den är dessutom ganska vanlig vilget gör att man kan ha den både till
vardags och till fest. Till fest kanske man kör bara den, och till vardags
kan man ju välja att sägga något under om man inte vill visa "för mycket" hud.

 


 

Jag va även inne och kikade lite på chicy igår. Jag fann dessa
två fina leggins jag självklart förälskade mig i..


 

och dessa..


 

 

Ja, lite tips sådär på en söndags eftermiddag.

 

 

Igår jobbade jag. Tiden gick väldigt snabbt igår måste jag säga. Jag började jobba 20.30 för att 21.00 skulle det öppnas en kassa för de som skulle in och se Mama Kin. Det vart en hel del i vår lilla rockbar. Det är ju alltid trevligt, men hade jag själv varit där inne kanske man hade blivit lite smått irriterad just för att det va nog rätt trångt där inne. Men det va ju kul för Mama Kin att det kom endel.

 

Sprang ut efter elva för att ta en cigg, så står det en kille utanför och säger att jag är hans brors idol. Jaha tänkte jag och kollade på honom som om han skulle stå i bara strumpor ungefär. Jag kollade alltså jäkligt knepigt på han.. aah ni fattar. Han fortsatte sen och sa att det va en viss Alexander (plus efternamn). Klick sa det och jag började genast skratta. Jag brast sedan ut: "lille alex, den busongen! :)" Ja då var det en elevs storebror som tydligen fått höra mycket om mig där hemma sedan jag började jobba på Skolan. Och det är ju alltid kul att vara omtyckt av eleverna för man ska ju änd vara som en kompis för dem fast sätta gränser och va vuxen osv. Ja åter igen så förstår ni. Nej men det va kul att höra.

 

Nu vaknade plutten till liv :) så nu ska jag dra mig. Hörs då.

 

 

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0